Godziny pracy sekretariatu
W dniach 14.07-20.07.2025 r. sekretariat szkoły będzie nieczynny. Zapraszamy od 21 lipca w godzinach 08:00-14.00
W dniach 14.07-20.07.2025 r. sekretariat szkoły będzie nieczynny. Zapraszamy od 21 lipca w godzinach 08:00-14.00
Informujemy, że: TECHNIK BHP BPO.01 TECHNIK ADMINISTRACJI EKA.01 TECHNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH FRK.04 TECHNIK STERYLIZACJI MED. 12 FLORYSTA OGR.01 odbędą się w dniach 02 czerwiec 2025 – część praktyczna od godziny
Poniżej przedstawiamy harmonogram matur pisemnych maj 2025. Język polski 05 maj godzina 09:00 Matematyka 06 maj godzina 09:00 Język angielski 07 maj godzina 09:00 Język
Informujemy, że osoby, które będą zdawać egzamin zawodowy (państwowy), w sesji LATO 2025 r. (czerwiec), powinny złożyć deklarację przystąpienia do egzaminu zawodowego. Deklaracje można pobrać
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzymy, aby ten wyjątkowy czas był chwilą zatrzymania i refleksji nad tym, co najważniejsze. Niech Święta przyniosą spokój ducha, harmonię
Informujemy, że w dniach 23.12 – 06.01 sekretariat szkoły będzie nieczynny. Egzaminy zawodowe odbędą się w dniach 09 oraz 12 stycznia 2025 rok. 09 stycznia
adres: 37-700 Przemyśl, ul.Tadeusza Kościuszki 2 telefon: (+48) 791 545 333, email: sekretariat@szkolasinus.pl